• Kezdőlap
  • Termékek
  • Rólunk
  • GYIK
  • Belépés

Szerződés száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02242

SZERZŐDÉS CÍME: Vállalatirányítási rendszer bevezetése a "DODO-2457" Bt.-nél

SZERZŐDŐ NEVE: "DODO-2457" Kereskedelmi és Fuvarozási Betéti Társaság

Konstrukció keretében igényelt kölcsön 8 054 750 Ft 55,00%
Konstrukció keretében igényelt vissza nem térítendő támogatás 5 125 750 Ft 35,00%

A projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében bevezetésre került egy integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő, annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. Az Elektronikus iratkezelési rendszer képes tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat, illetve a cég belső dokumentum állományát tudja egységesen kezelni. A dokumentumokat iktatni fogjuk tudni és verziókezelten tudjuk majd szerkeszteni. A Beszerzés, logisztika modullal kereskedelmi termékeink beszerzését digitalizáljuk. A Szolgáltatás-menedzsment modullal a termékeinkhez kapcsolódó szolgáltatásainkat digitalizáljuk. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A CRM modullal egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. Az új vállalati portálunk áttekinthetőbb lesz és a motorja megfelel a keresőmotoroknak, így könnyebben megtalálható lesz a keresők számára. A projekt sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további fejlesztések megvalósítására.

A projekt záró dátuma: 2022.04.30.

Rólunk

Társaságunk a „DODO-2457” Kereskedelmi és Fuvarozási Betéti Társaság egy családi tradicionális üzleti vállalkozás megújulásaként, ebben a vállalkozási formában 1992. december 11-én alakult. A kezdeti időszakban a társaság fő tevékenységi köre, hús-, és hentesáru forgalmazása, eladása volt.

Elérhetőségek

2457, Adony Rákóczi u. 17.
Telefon: +36-25/504-040, 74/510-024
Email: szekszard@dodohus.hu, dunaujvaros@dodohus.hu

    Oldaltérkép

  • Rólunk
  • GYIK
  • Termékek

© 2025 - FIT Számítástechnika Kft.